Setări Cookie-uri
Cookie-urile sunt mici fișiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă, pentru a analiza audiența, reține preferințele utilizatorilor sau în scopuri de marketing. Conform legii, putem stoca cookie-uri strict necesare pentru funcționarea website-ului, fără acordul dvs. prealabil. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.
Puteți, în orice moment, să modificați sau să retrageți acordul privind modulele cookies de pe website-ul nostru prin accesarea butonului „Setări Cookie-uri” de la baza ecranului.
-
Blochează toate
-
Fundamental
-
Funcționalitate
-
Analiză
-
Reclamă
Acest site web va
- Ține minte ce grup de cookie-uri ai acceptat
Acest site nu va
- Ține minte detaliile de login
- Fundamental: Ține minte setările permisiunilor de cookie
- Fundamental: Permite sesiunile de cookie
- Fundamental: Adună informațiile introduse în formularele de contact pentru newsletter sau alte formulare de pe toate paginile
- Fundamental: Ține evidența produselor adăugate în coșul de cumpărături
- Fundamental: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator
- Fundamental: Ține minte limba pe care ați selectat-o
- Funcționalitate: Ține minte setările de social media
- Funcționalitate: Ține minte țara și regiunea selectată
- Analiză: Ține evidența paginilor vizitate și a interacțiunilor întreprinse
- Analiză: Ține evidența locației și regiunii baza pe numărul dvs. de IP
- Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
- Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică
- Reclamă: Adaptarea informațiilor și reclamelor pe baza intereselor dvs. de exemplu conform conținuturilor vizitate anterior. (În prezent nu folosim targeting cookie-uri sau cookie-uri de semnalare)
- Reclamă: Adună informații identificabile personal cum ar fi numele sau locația
Acest site web va
- Fundamental: Ține minte setările permisiunilor de cookie
- Fundamental: Permite sesiunile de cookie
- Fundamental: Adună informațiile introduse în formularele de contact pentru newsletter sau alte formulare de pe toate paginile
- Fundamental: Ține evidența produselor adăugate în coșul de cumpărături
- Fundamental: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator
- Fundamental: Ține minte limba pe care ați selectat-o
Acest site nu va
- Ține minte detaliile de login
- Funcționalitate: Ține minte setările de social media
- Funcționalitate: Ține minte țara și regiunea selectată
- Analiză: Ține evidența paginilor vizitate și a interacțiunilor întreprinse
- Analiză: Ține evidența locației și regiunii baza pe numărul dvs. de IP
- Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
- Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică
- Reclamă: Adaptarea informațiilor și reclamelor pe baza intereselor dvs. de exemplu conform conținuturilor vizitate anterior. (În prezent nu folosim targeting cookie-uri sau cookie-uri de semnalare)
- Reclamă: Adună informații identificabile personal cum ar fi numele sau locația
Acest site web va
- Fundamental: Ține minte setările permisiunilor de cookie
- Fundamental: Permite sesiunile de cookie
- Fundamental: Adună informațiile introduse în formularele de contact pentru newsletter sau alte formulare de pe toate paginile
- Fundamental: Ține evidența produselor adăugate în coșul de cumpărături
- Fundamental: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator
- Fundamental: Ține minte limba pe care ați selectat-o
- Funcționalitate: Ține minte setările de social media
- Funcționalitate: Ține minte țara și regiunea selectată
Acest site nu va
- Ține minte detaliile de login
- Analiză: Ține evidența paginilor vizitate și a interacțiunilor întreprinse
- Analiză: Ține evidența locației și regiunii baza pe numărul dvs. de IP
- Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
- Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică
- Reclamă: Adaptarea informațiilor și reclamelor pe baza intereselor dvs. de exemplu conform conținuturilor vizitate anterior. (În prezent nu folosim targeting cookie-uri sau cookie-uri de semnalare)
- Reclamă: Adună informații identificabile personal cum ar fi numele sau locația
Acest site web va
- Fundamental: Ține minte setările permisiunilor de cookie
- Fundamental: Permite sesiunile de cookie
- Fundamental: Adună informațiile introduse în formularele de contact pentru newsletter sau alte formulare de pe toate paginile
- Fundamental: Ține evidența produselor adăugate în coșul de cumpărături
- Fundamental: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator
- Fundamental: Ține minte limba pe care ați selectat-o
- Funcționalitate: Ține minte setările de social media
- Funcționalitate: Ține minte țara și regiunea selectată
- Analiză: Ține evidența paginilor vizitate și a interacțiunilor întreprinse
- Analiză: Ține evidența locației și regiunii baza pe numărul dvs. de IP
- Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
- Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică
Acest site nu va
- Ține minte detaliile de login
- Reclamă: Adaptarea informațiilor și reclamelor pe baza intereselor dvs. de exemplu conform conținuturilor vizitate anterior. (În prezent nu folosim targeting cookie-uri sau cookie-uri de semnalare)
- Reclamă: Adună informații identificabile personal cum ar fi numele sau locația
Acest site web va
- Fundamental: Ține minte setările permisiunilor de cookie
- Fundamental: Permite sesiunile de cookie
- Fundamental: Adună informațiile introduse în formularele de contact pentru newsletter sau alte formulare de pe toate paginile
- Fundamental: Ține evidența produselor adăugate în coșul de cumpărături
- Fundamental: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator
- Fundamental: Ține minte limba pe care ați selectat-o
- Funcționalitate: Ține minte setările de social media
- Funcționalitate: Ține minte țara și regiunea selectată
- Analiză: Ține evidența paginilor vizitate și a interacțiunilor întreprinse
- Analiză: Ține evidența locației și regiunii baza pe numărul dvs. de IP
- Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
- Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică
- Reclamă: Adaptarea informațiilor și reclamelor pe baza intereselor dvs. de exemplu conform conținuturilor vizitate anterior. (În prezent nu folosim targeting cookie-uri sau cookie-uri de semnalare)
- Reclamă: Adună informații identificabile personal cum ar fi numele sau locația
Acest site nu va
- Ține minte detaliile de login
238 comentarii
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi apela la fișa sumativa
Voi utiliza și eu acest instrument pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să realizez planuri individuale.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi folosi fișa sumativa
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi apela la fișa sumativa
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
– plan de intervenție individualizat, lucru acasa
– voi folosi fisa sumativa
Cunoasterea acestor abilitati ne ajuta să concepem planuri de interventie remediale.Voi folosi fisa sumativa.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Afirmația „O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată” este cu siguranță valabilă și în domeniul educației. Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasă poate fi un instrument extrem de valoros pentru profesori, contribuind semnificativ la îmbunătățirea procesului de predare-învățare a citirii:
1. Personalizarea instruirii: O evaluare detaliată a abilităților individuale de citire ale elevilor permite adaptarea strategiilor de predare și a materialelor didactice la nevoile specifice ale fiecărui elev. Profesorii pot oferi elevilor provocări adecvate nivelului lor, evitând frustrarea celor care se confruntă cu dificultăți și asigurând o stimulare suficientă pentru cei mai avansați.
2. Identificarea punctelor forte și slabe: Cunoașterea detaliată a profilului de cititor al fiecărui elev facilitează identificarea punctelor forte și slabe specifice. Profesorii pot concentra atenția pe consolidarea aspectelor mai fragile și pe extinderea abilităților deja dobândite, optimizând astfel progresul individual.
3. Intervenții țintite: Pe baza evaluării, pot fi concepute intervenții individualizate și eficiente, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui elev. Această abordare personalizată poate include strategii de remediere pentru a depăși dificultățile de citire, precum și activități de stimulare pentru a dezvolta abilitățile avansate.
4. Motivarea elevilor: Adaptarea instruirii la interesele și nevoile individuale ale elevilor poate crește semnificativ motivația pentru lectură. Elevii se vor simți mai implicați și mai responsabili de propriul progres, crescând satisfacția și încrederea în sine.
5. Monitorizarea progresului: Evaluarea continuă a abilităților de citire permite monitorizarea progresului individual al fiecărui elev. Profesorii pot observa evoluția elevilor în timp și pot ajusta strategiile de predare în consecință, asigurând o învățare eficientă și constantă.
6. Comunicare eficientă cu părinții: Cunoașterea detaliată a profilului de cititor al fiecărui elev facilitează o comunicare mai eficientă cu părinții. Profesorii pot oferi informații concrete despre punctele forte și slabe ale copiilor lor, oferind sugestii și recomandări pentru a sprijini învățarea lecturii acasă.
Elemente noi în evaluarea diagnostică
Pe lângă metodele tradiționale de evaluare a abilităților de citire, aș dori să introduc următoarele elemente noi în evaluarea diagnostică:
1. Utilizarea tehnologiei: Implementarea unor programe de recunoaștere a vorbirii sau a unor instrumente de analiză a textului poate oferi o imagine mai detaliată a abilităților de citire ale elevilor, incluzând aspecte precum fluența, pronunția și intonația.
2. Evaluarea colaborativă: Implicarea elevilor în activități de citire colaborativă poate oferi informații valoroase despre modul în care interacționează cu textul, cum își împărtășesc ideile și cum rezolvă problemele de înțelegere.
3. Autoevaluarea: Elevii pot fi implicați activ în procesul de evaluare prin completarea unor chestionare sau jurnale de lectură, oferind o perspectivă personală asupra propriilor abilități și dificultăți.
4. Observarea comportamentului nonverbal: Observarea atentă a elevilor în timp ce citesc poate oferi indicii subtile despre nivelul lor de confort, implicare și înțelegere a textului.
5. Evaluarea interdisciplinară: Colaborarea cu alți profesori (de exemplu, de limba română, de științe) poate oferi o perspectivă mai largă asupra abilităților de citire ale elevilor în diferite contexte.
Prin implementarea unei evaluări diagnostice cuprinzătoare și personalizate, care integrează elemente tradiționale și inovative, profesorii pot obține o imagine detaliată a abilităților de citire ale fiecărui elev. Această cunoaștere profundă permite adaptarea instruirii la nevoile individuale, maximizând astfel eficiența procesului de învățare și asigurând progres pentru fiecare elev.
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie.
– plan de intervenție individualizat, lucru suplimentar acasa
– fisa sumativa
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie.
Această fișa este un instrument util
Voi utiliza și eu acest instrument pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să realizez planuri individuale.
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Trebuie facut un plan remedial.
Cunoașterea nivelului de citire, ne ajută la întocmirea unui plan de remedial, acolo unde este nevoie
Ca element nou ar fi: fișa sumativă.
Folosirea fișei sumative.
Având în vedere că este o evaluare după care am adunat niște date/informații, aceasta mă ajută în proiectarea următorilor pași pe care îi vom parcurge pentru remedierea unor dificultăți, pași cuprinși în cadrul unui plan de intervenție/remedial.
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2. fișa sumativă
Cunoașterea nivelului de citire al elevului ne poate ajuta la întocmirea corectă a planului de intervenție personalizat.
Putem face un plan de remediere pt copiii cu probleme si un plan de dezvoltare pentru copiii foarte buni.
1. Intervenția mea poate fi specifică, personalizată, deci eficientă.
2. Fișa.
Este utilă unoașterea nuanțată a nivelului de citire al fiecărui elev pentru a putea lucra cu copilul la nivelul lui de performanță. Dacă nivelul clasei îl situează pe individ la un nivel de frustrare atunci motivația lui pentru a învăța să citească scade până la abandon.
Încercăm să îl ajutăm pe fiecare, în măsura posibilităților contextuale și de timp, să progreseze în propiul ritm.
Este utilă unoașterea nuanțată a nivelului de citire al fiecărui elev pentru a putea lucra cu copilul la nivelul lui de performanță. Dacă nivelul clasei îl situează pe individ la un nivel de frustrare atunci motivația lui pentru a învăța să citească scade până la abandon.
Încercăm să îl ajutăm pe fiecare, în măsura posibilităților contextuale și de timp, să progreseze în propiul ritm.
Un plan remedial ar fi necesar pentru copiii cu probleme.
1.Cunoasterea nuantata a abilitatilor ma ajuta de a construi un plan de interventie cat mai potrivit fiecarei elev in parte
2. Fisa sumativa prezentata in video.
Cunoașterea nuanțată a nivelului de citire mă va ajuta să elaborez un plan de intervenție care să se potrivească cu nivelul elevului.
Această fișă este foarte practică.
Ma poate ajuta sa concep un plan remedial pentru copii cu probleme si un plan de dezvoltare pentru cei care fac performanța.
Fișa sumativă este foarte interesantă.
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev, în parte, ajută la conceperea unui plan de intervenție personalizat. În evaluarea diagnostică a abilităților de citire voi folosi fișa sumativă din inventarul informal de citire.
Voi face un plan de exercitii diferentiate pentru a putea raspunde nevoilor tuturor elevilor.
Plan de remediere pt cei ce intampina dificultati.
Plan remedial
1. Mă ajută în realizarea unui Plan remedial pentru citit-scris;
2.Voi folosi Fișa sumativă;
Întocmesc un plan remedial.
întocmesc plan de intervenţie individualizat
fişa sumativă prezentată de dvs
Cunoasterea nuantata a abilitatilor specifice de cititor ale fiecarui elev in parte ajuta profesorul in a intocmi un plan de interventie individualizat: de remediere, acolo unde apar dificultati de citire sau de comprehensiune si de dezvoltare, acolo unde vorbim despre performanta.
Pentru intocmirea unui plan personalizat de interventie in cazul in care nivelul de instruire nu este adecvat
Doresc sa folosesc fisa sumativă.
Cunoaşterea acestor abilităţi mă ajută în elaborarea unui plan de intervenţie.
1. Pentru a construi un plan de interventie, cât mai potrivit dacă e cazul.
2. fisa sumativă
Întocmirea unui plan de intervenție personalizat.
Un plan remedial ar fi necesar pentru copiii cu probleme.
1.Cunoașterea nivelului de instruire ma ajuta să elaborez un plan de interventie cat mai potrivit fiecarei elev.
2. Fisa sumativa oferită model.
Plan remedial
1. Plan de intervenție pentru fiecare elev.
2. Fișa sumativă.
Mă ajută în realizarea unui Plan remedial pentru citit-scris;
Voi folosi Fișa sumativă;
Cunoașterea abilităților de citire ale fiecare elev mă ajută sa elaborez planuri de remediere pentru cei care întâmpină dificultăți.
Voi folosi fișa sumativa.
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan remedial a dificultăților întâmpinate.
Voi apela la fișa sumativa
Cunoasterea dificultatilor specifice ne ajuta in sprijinirea adecvata a copiilor. Fisa sumativa ne ofera informatii despre evolutia elevilor.
Cunoașterea abilităților specifice de citire ale fiecărui elev din clasă îmi arată dacă clasa este omogenă din punct de vedere al instruirii și al capacităților cognitive și comprehensive și constituie un punct de plecare pentru planificarea programului de intervenție necesar.
Pentru a putea construi un plan de remediere a dificultatilor elevului.
Fisa sumativa.
1.
Cunoașterea nivelului de citire al elevului ne poate ajuta la întocmirea corectă a planului de intervenție personalizat.
2. fișa
1. Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasă, poate ajuta cadrul didactic, acesta având responsabilitatea să întocmească un plan de intervenție potrivit pentru fiecare elev.
2. Fișa sumativă prezentată mai sus.
1.Cunoasterea nuantata a abilitatilor ma ajuta de a construi un plan de interventie cat mai potrivit fiecarei elev in parte
2. Fisa sumativa prezentata in video.
1.Cunoasterea dificultatilor specifice ne ajuta in sprijinirea adecvata a copiilor.
2.Fisa.
1. Putem sprijini copiii în mod adecvat și realiza un plan de intervenție personalizat.
2. Fișa sumativă
1. Ajută la conceperea unui plan de remediere în conformitate cu nevoile elevului.
2. Fișa sumativă
1.Cunoașterea nivelului de citire a elevului ne poate ajuta la întocmirea unui plan de intervenție personalizat
2.Fișa
1.Cunoașterea dificultăților specifice ne ajuta în sprijinirea elevilor și în întocmirea unui plan de intervenție.
2.Fișa.
1. Cunoașterea nivelului de citire ne ajută să întocmim un plan de intervenție personalizat.
2. Fișa
1. Intervenția mea poate fi specifică, personalizată, deci eficientă.
2. Fisa sumativa prezentata in video.
Cunoașterea nivelului de citire, ne ajută la întocmirea unui plan de remedial, acolo unde este nevoie
Ca element nou ar fi: fișa sumativă.
1. Intervenția mea poate fi specifică, personalizată, deci eficientă.
2. Fisa sumativa prezentata in video.
1.Ne poate ajuta sa realizam un plan de interventie unde este cazul
2.Fisa prezentata in video
Cunoașterea nivelului de citire, ne ajută la întocmirea unui plan de remedial, acolo unde este nevoie
Ca element nou ar fi: fișa sumativă
1. Intervenția mea poate fi specifică, personalizată, deci eficientă.
2. Fișa.
Realizarea unui plan remedial
1. Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa mea mă ajută la conceperea unui plan remedial în conformitate cu nevoile individuale ale elevilor.
2. Fișă sumativă
Dacă cunoaștem nivelul de citire al elevului ne este mai simplu să întocmim corect planul de intervenție personalizat.
Planul remedial .
Planul remedial .
Cunoașterea nuanțată a nivelului de citire mă va ajuta să elaborez un plan de intervenție care să se potrivească cu nivelul elevului.
Această fișă este foarte practică.
Planul remedial .
Cunoașterea nivelului de citire, mă va ajuta să elaborez un plan de intervenție care să se potrivească cu nivelul elevului.
Această fișă este foarte practică.
Realizarea unui plan remedial.
Cunoașterea nivelului de citire mă va ajuta să elaborez un plan de bătaie.Nivelul lui îmi arată gradul lui de cunoaștere și astfel voi putea aplica jocuri, texte, pentru a-l influența.
1. Cunoscând aceste aspecte pot construi un plan de remediere
2. Fisa sumativă
plan si fisa sumativa
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi apela la fișa sumativa.
1.cunoașterea nivelului de citire al elevului ne poate ajuta la întocmirea corectă a planului de intervenție personalizat.
2. fișa
1.plan de interventie
2 fisa sumativa
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasă mă va sprijini în realizarea unui plan de intervenție personalizat.
Voi utiliza și eu acest instrument, pentru că mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să realizez planuri individuale de interventie.
Având în vedere că este o evaluare după care am adunat niște date/informații, aceasta mă ajută în proiectarea următorilor pași pe care îi vom parcurge pentru remedierea unor dificultăți, pași cuprinși în cadrul unui plan de intervenție/remedial.
Voi utiliza și eu acest instrument pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să realizez planuri individuale
plan remedial, fisa
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie.
1. Ne ajută la conceperea unui plan de remediere în conformitate cu nevoile elevului.
2. Fișa sumativă.
1. Cunoașterea nuanțată a nivelului de citire al fiecărui copil este utilă deoarece în acest fel poți lucra cu elevul la nivelului de performanță. Este important ca acestor copiii să le fie fructificat motivația pentru a învăța să citească. Aceasta poate ajuta la realizarea unui plan remedial pentru citit-scris.
2. Un plan de remediere reprezintă cea mai buna soluție, în acest fel putând realiza un plan de exerciții diferentiat în funcție de progresul fiecărui elev în parte.
Cunoasterea nuantata a abilitatilor ma ajuta de a construi un plan de interventie cat mai potrivit fiecarei elev in parte.
Fisa sumativa prezentata.
O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
– Adaptarea activitatii didactice pentru fiecare elev, individualizarea parcurgerii programei, proiectarea unor activitati remediale acolo unde este nevoie.
Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
– Voi folosi cu multa plpacere aceste instrumente deoarece mi se par foarte practice si eficiente. Multumesc!
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2. fișa sumativă
Stabilirea nivelului de citire ne ajută la întocmirea planurilor de intervenșie individualizate. Noutatea este fișa sumativă.
Stabilirea nivelului de citire ajută la conceperea unui plan de remediere în conformitate cu nevoile reale ale elevului. Inventarul formal de citire, fișa sumativă.
1. Mă ajută în realizarea unui Plan remedial pentru citit-scris;
2.Voi folosi Fișa sumativă;
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2.Fișa sumativă
Cunoașterea nivelului de citire, ne ajută la întocmirea unui plan de remedial, acolo unde este nevoie. Fișa sumativă poate fi utilă.
Trebuie intocmit un plan remedial/intervenție
Fișa sumativă este utilă
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere fișa sumativa
Cunoașterea acestor abilități mă ajută la întocmirea planului de remediere a dificultăților întâmpinate.
Fișa sumativă.
Ne ajuta ca sa stim unde mai avem de lucrat
1.Cunoașterea nivelului de citire al elevului ne poate ajuta la întocmirea corectă a planului de intervenție personalizat.
2. Fișa
Cunoașterea acestor abilități specifice de cititor, mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților de învățare întâmpinate.
Pe viitor voi folosi această fișă sumativă.
1. Cunoaterea nuantata a abilitatilor de citire a fiecarui elev ma ajuta sa concep un plan de interventie individualizat si sa intervin punctat acolo unde este nevoie, pana cand elevul ajunge la un nivel cat mai bun.
2. Voi folosi inventarul de citire si fisa sumativa.
Voi utiliza și eu acest instrument pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să realizez planuri individuale.
Jocuri de cuvinte, texte scurte , dar interesante, fișe de monitorizare. Intervenția asupra fiecărui copil pentru dezvoltarea literației se face individualizat și țintit pe nevoi.
Cunoașterea nivelului la care se situează elevul in ceea ce privește cititul ma ajuta sa realizez cu ușurintă un eventual plan de intervenție. Folosesc fisele de remediere sau de dezvoltare, după caz.
Aceasta fisa sumativa este relevantă, sigur o voi utiliza.
1.Cunoașterea nuanțată a abilităților mă ajută de a construi un plan de intervenție cât mai potrivit , dacă e cazul, fiecărui elev în parte.
2. Fișa sumativă prezentată în video.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor la întocmirea unui plan de intervenție.
Ca element nou – fișa sumativa.
Cunoașterea acestor abilități mă poate ajuta pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate. Fișa de evaluare sumativă va fi foarte utilă în acest sens.
1. Intervenția mea va fi una mult mai eficientă.
2. Fișa sumativă
Cunoașterea abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev-dupa colectarea informatiilor din clasa mea, mă va ajuta sa stabilesc pasii pe care ii va parcurge copilul pentru remedierea unor eventuale probleme, respectiv la conceperea unui plan remedial pe baza nevoilor individului.
Voi introduce fisa sumativa de evaluare.
1. Cunoașterea nivelului competențelor elevului ne ajută în stabilirea planului de intervenție.
2. Voi utiliza fișa sumativă de evaluare.
1 Cunoașterea dificultăților specifice ne ajuta în sprijinirea elevilor și în întocmirea unui plan de intervenție.
2 Fișa.
Cunoașterea nivelului de citire mă va ajuta să elaborez un plan de intervenție care să se potrivească cu nivelul elevului.
Această fișă este foarte practică.
Voi utiliza și eu fişa pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să realizez planuri individuale.
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Este utilă cunoașterea nivelului de citire al fiecărui elev pentru a putea lucra cu copilul la nivelul lui de performanță. Dacă nivelul clasei îl situează pe individ la un nivel de frustrare atunci motivația lui pentru a învăța să citească scade.
Încerc să îl ajut să progreseze în propiul ritm.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Intervenția mea poate fi specifică, personalizată, deci eficientă.
1. Cunoașterea nuanțată a abilităților mă ajută de a construi un plan de intervenție cât mai potrivită pentru fiecăre elev în parte
2. Fișa sumativă prezentată
1. Plan de intervenție pentru fiecare elev
2. Fișa sumativă
Plan remedial.
Fişa sumativă prezentată.
Plan de intervenție pentru fiecare copil.
Un suport accesibil este fișa sumativă.
Voi utiliza acest instrument în clasele superioare, pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află copiii și să lucrez individualizat.
1 Cunoasterea abilitatilor de cititor ale elevilor ajuta la selectarea continuturilor de abordat, a metodelor, mijloacelor si materialelor folosite.
O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
-ca să știu la ce nivel este elevul și cum îl pot ajuta.
Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Voi introduce acest caiet .
Cunoașterea nivelului de citire este important pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Fisa sumativa, element necesar in cunoasterea nivelului de citire!
O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
1. Mă ajută la activitățile de învățare diferențiată.
2. Citirea cronometrate a unui text la prima vedere.
1. O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
R. Mă ajută la activitățile de învățare diferențiată și la ăntocmirea planului remedial de intervenție.
2. Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
R. Fișa sumativă ca element nou.
1. Cunoașterea abilităților de citire mă poate ajuta în realizarea unu plan remedial de învățare.
2. Voi folosi fișa sumativă.
1. Cunoașterea nivelului de citire mă poate ajuta în conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
2. Voi utiliza fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie, tratare diferentiata/individualizata
Ca element nou este fișa sumativă.
Având în vedere că este o evaluare după care am adunat niște informații, aceasta mă ajută în proiectarea următorilor pași pe care îi vom parcurge pentru remedierea unor dificultăți, pași cuprinși în cadrul unui plan de intervenție personalizat.
Noutate – tratarea diferențiată
Cunoașterea nivelului de citire mă ajută la întocmirea unui plan remedial, acolo unde este cazul.
Ca element nou – fișa sumativă.
Realizarea unui plan remedial.
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasă te poate ajuta în parte în rezolvarea problemei învățării cititului, în următoarele moduri:
Poți identifica nevoile individuale ale fiecărui elev. Fiecare elev are un ritm de învățare diferit și se confruntă cu provocări diferite în ceea ce privește cititul. Prin înțelegerea nuanțată a abilităților fiecărui elev, poți oferi un sprijin mai specific și mai eficient.
Poți adapta instructionarea la nevoile individuale ale fiecărui elev. Nu există o abordare unică pentru învățarea cititului. Prin adaptarea instructionării la nevoile individuale ale fiecărui elev, poți ajuta la asigurarea faptului că toți elevii au șansa de a reuși.
Poți monitoriza progresul fiecărui elev. Prin urmărirea progresului fiecărui elev, poți identifica rapid orice probleme care pot apărea și poți lua măsurile necesare pentru a le remedia.
Având în vedere că este o evaluare după care am adunat niște date/informații, aceasta mă ajută în proiectarea următorilor pași pe care îi vom parcurge pentru remedierea unor dificultăți, pași cuprinși în cadrul unui plan de intervenție/remedial.
Fisa de evaluare sumativa este utila la clasa .
întocmesc plan de intervenţie individualizat
fişa sumativă prezentată de dvs
Cunoașterea nivelului competențelor elevului ne ajută în stabilirea planului de intervenție.
Voi testa fișa sumativă de evaluare.
– plan de intervenție individualizat, lucru acasa
– voi folosi fisa sumativa
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2. fișa sumativă
Plan remedial
Un plan remedial ar fi necesar pentru copiii cu probleme.
Cunoașterea nuanțată a nivelului de citire mă va ajuta să elaborez un plan de intervenție care să se potrivească cu nivelul elevului.
Această fișă este foarte practică.
Cunoașterea nuanțată a nivelului de citire mă va ajuta să elaborez un plan de intervenție care să se potrivească cu nivelul elevului.
Această fișă este foarte practică.
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2. fișa sumativă
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de intervenție
Ca element nou este fișa sumativă.
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2. fișa sumativă
Fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de citire este utila pentru întocmirea unui plan de interventie.
1.O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
Cunoașterea nivelului de citire al copiilor mă vor ajuta în proiectarea activităților care să acopere nevoile elevilor pentru a se putea realiza progresul. Pot realiza un plan remedial /de recuperare, se pot gândi sarcini de lucru diferențiate, dar și instruirea se poate realiza diferit.
2.Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Voi introduce această fișă sumativă.
1. Plan de intervenție pentru fiecare elev.
2. Fișa sumativă
Cunoașterea detaliată a abilităților de citire ale fiecărui elev te ajută să personalizezi predarea, să oferi sprijin specific și să urmărești progresul lor mai eficient.
Cunoașterea nivelului abilităților de citire, ne ajută să cunoaștem și să personalizăm metodele folosite în cadrul predării.
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Aș apela la fișa sumativă.
1. O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
Acest aspect poate veni în ajutorul meu, pentru a cunoaște modul în care pot interveni în procesul de învățare al citirii.
2. Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Ca și element nou, aș introduce fișa sumativă care va fi un real ajutor.
1. întocmirea unui plan de interventie
2. fișa sumativă.
1. Cunoaşterea nivelului de citire ne ajută la întocmirea unui plan remedial.
2. Ca element nou, aş introduce fişa sumativă.
1. Intervenții specifice, monitorizarea progresului.
2. fisa sumativa
1.Este un instrument foarte util și ușor de folosit pentru evaluarea abilităților de citire. Rezultatele obținute ne ajută la realizarea planurilor individuale de intervenție la citire.
2.Fișa sumativă.
1. Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev, ajută la realizarea planurilor individuale de intervenție acolo unde este cazul.
2. Fișa sumativă
Categoric și la matematică una dintre primele cerințe înaintea rezolvării unei probleme este citirea cu atenție a acesteia și mai ales înțelegerea clară. Asta automat va facilita pașii următori în rezolvarea problemei. Același lucru se aplică și în încercarea noastră de a-i învăța pe copii să citească: să avem o imagine cât mai clară a nivelului acestora, din cât mai multe puncte de vedere. Fișa sumativă poate fi astfel un real ajutor.
Întocmirea unui plan remedial
1. Cunoașterea nivelului de citire mă poate ajuta în conceperea unui plan personalizat de intervenție.
2. Voi utiliza fișa sumativă.
1. Cunoasterea nivelului abilităților ma poate ajuta în proiectarea întregului deners didactic.
Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
2. Voi utiliza fișa sumativă
Cunoașterea nivelului de citire, ne ajută la întocmirea unui plan de remedial, acolo unde este nevoie
Ca element nou ar fi: fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Plan remedial
1. Plan de intervenție pentru fiecare elev
2. Fisa sumativa
1. Plan de intervenție pentru fiecare elev.
2. Fișa sumativă.
Cunoașterea abilităților de citire a fiecărui elev ne poate ajuta pentru remedierea și ameliorarea problemelor acolo unde este cazul.
fisa sumativă
plan intervenție personalizat
da
folosirea fisei
utilizarea fișei împletită cu planul de intervenție
1. Pentru a cunoșate elevul, pentru a-i monitoriza parcursul și pentru a oferi sarcini adecvate.
2. Fișa de evaluare sumativă.
cunoasterea nivelului ne ajuta la adapraea materialeleor didactice potrivit nevoilor lor si la intocmirea unui plan de interventie
1. Cunoașterea nivelului de citire ne ajuta pentru întocmirea unui plan de interventie
2. Ca element nou – fișa sumativă.
1. Cunoașterea nivelului abilităților specifice de citititor ale fiecărui elev ma ajută în proiectarea activităților diferențiate și întocmirea planurilor de intervenție.
2. Fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
1. O cunoaștere a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev îmi va permite să adaptez sarcinile de învățare la nevoile fiecărui elev în parte.
2. Pentru a evalua abilitățile lor de citire voi aplica, ca element nou, inventarul de citire propus.
Voi elabora un plan de intervenție personalizat.
Fișa sumativă
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa mea ma ajuta in planificarea activităților conform abilităților dobândite.
Întocmirea unui plan de intervenție personalizat
Fișa de înregistrare a rezultatelor
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi apela la fișa sumativa
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie.
Ca element nou, voi utiliza fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Voi apela la fisa sumativa
Voi utiliza și eu acest instrument pentru ca mă ajută să identific nivelul la care se află elevii și să creez planuri individuale de învățare.
Fișa sumativă mă va ajuta cu siguranță.
fișa sumativa
Cunoasterea nivelului de dezvoltarea a abilitatilor de citire a copiilor sprijina intocmirea planului remedial.
Fise sumative
Cunoașterea nivelului de citire, ne ajută la întocmirea unui plan de remedial, acolo unde este nevoie
Ca element nou ar fi: fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de citire ajută la întocmirea unui plan de intervenție, acolo unde este nevoie.
Elementul de noutate este fișa sumativă.
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa mea poate aduce multiple beneficii în procesul educațional:
-Personalizarea învățării
-Monitorizarea progresului
-Intervenții timpurii
Element nou în evaluarea diagnostică a abilităților de citire:
-Fișa sumativă.
Cunoașterea dificultăților întâmpinate de elevi mă va ajuta la întocmirea unui plan de intervenție.
Fișa sumativă.
1. O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
Mă ajută pentru a lucra diferențiat, pentru a întocmi un plan de intervenție dacă este necesar.
2. Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Instrumentele pe care ni le-ați furnizat: fișa sumativă, inventarul informal de citire etc.
Plan individualizat de interventie
Utilizarea fisei sumative
1. O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice fiecărui elev din clasa mea, mă poate ajuta să construiesc o strategie de predare-învățare-evaluare adaptată clasei.
2. Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Folosirea fișei sumative.
1. Obiectivitate în evaluare, adaptarea strategiei de predare-învățare-evaluare , intervenție țintită pe problema identificată ( PIP)
2. Folosirea instrumentelor de evaluare a literatiei emergente
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Fiecare elev are un stil de învățare și un nivel de competență diferit. Cunoașterea abilităților lor de citire permite adaptarea materialelor și activităților pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecăruia.O serie de teste sau activități care evaluează nu doar capacitatea de a citi, dar și de a înțelege textul, de a face inferențe, de a identifica ideile principale și detaliile relevante.
1. Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
2. Voi folosi fișa sumativa.
*Cunoașterea nuanțată a abilităților îmi sunt necesare pentru realizarea planului de intervenție, pentru adaptarea metodelor și resurselor astfel încât să răspundă nevoilor fiecărui elev.
*Fișa sumativă prezentată
Voi concepe un plan remedial .
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Fiecare copil are stilul sau de invatare
1.Cunoașterea nivelului de instruire ma ajuta să elaborez un plan de interventie cat mai potrivit fiecarei elev.
2. Fisa sumativa oferită model.
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice fiecărui elev din clasa mea, mă poate ajuta să construiesc o strategie de predare-învățare-evaluare adaptată .
Voi folosi fișa sumativa.
Ca element nou este fișa sumativă.
Cunoașterea nivelului de instruire ma ajuta să elaborez un plan de interventie cat mai potrivit fiecarei elev.
– Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev mă ajută în proiectarea activităților diferențiate și întocmirea planurilor de intervenție.
– Fișa sumativă.
Cunoasterea acestor abilitati ne ajuta să concepem planuri de interventie remediale.Voi folosi fisa sumativa.
1.O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
Aș spune că astfel ”problema” cititului și scrisului este pe jumătate rezolvată. Știind unde se situează fiecare elev, pot realiza cu un plan de acțiune remedială individualizat și personalizat în funcție de cele constatate.
Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Voi introduce tot ce am descoperi până acum, inclusiv fișa sumativă.
1. plan de intervenție pentru fiecare elev
2. fișa sumativă
1. Personalizare: Ajustează materialele și metodele la nevoile fiecărui elev.
Identificare: Evidențiază punctele forte și slabe.
Intervenții: Creează planuri remediale țintite și stimulante.
Motivare: Crește implicarea și motivația elevilor.
Monitorizare: Urmărește și ajustează progresul elevilor.
Comunicare: Oferă informații utile părinților pentru suportul acasă.
2. Tehnologie: Folosește instrumente digitale pentru analiza citirii.
Colaborativ: Evaluări prin activități de citire în grup.
Autoevaluare: Chestionare și jurnale de lectură pentru elevi.
Observare: Analizează comportamentul nonverbal în timp ce citesc.
Interdisciplinar: Colaborează cu alți profesori pentru evaluări integrate.
1. știi în ce direcție are nevoie de ajutor
2. aceste evaluări structurate
Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa mea mă poate ajuta în strategiile de învățare pe care mi le propun.
În evaluarea diagnostică a abilităților de citire ale elevilor voi introduce fișa sumativă atașată acestui material.
Cunoașterea abilităților de citire ale fiecărui elev reprezintă temelia pe care se va concepe procesul de învățare a literației pe viitor, planurile de intervenție personalizată, acolo unde este cazul, etc.
Voi utiliza fișa sumativă, precum și întreaga suită de teste privind competențele de literație, întrucât reprezintă primul material de acest fel, la care am acces, și pe care îl consider demn de a fi introdus în rândul testelor obligatorii, atât la finalul grădiniței, cât și la debutul clasei pregătitoare, mergând până la testarea la finalul clasei a IV-a.
1. Ajuta ca interventia sa fie personalizată, deci eficientă.
2. Fișa.
Fisa de inregistrare a rezultatelor este un instrument pe baza care stabilim planul de interventie standardizata.
Instrumentul Fișa
Urmează să folosesc fișa sumativă.
1.Mă ajuta sa monitorizez cu atentie nivelul de invatare al elevilor si al clasei.
2.Fisa de evaluare
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
1. Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev îmi permite să personalizez intervențiile și strategiile de învățare pentru a răspunde nevoilor individuale ale fiecăruia, maximizând astfel eficiența procesului educațional.
2. Aș introduce evaluarea abilității elevilor de a face predicții și inferențe pe baza contextului textului, pentru a înțelege mai bine nu doar decodarea cuvintelor, ci și comprehensiunea și gândirea critică.
Cunoașterea nivelului de citire este esențial pentru realizareaa unui plan de interventiesi pentru modul de abordare al copiilor în ceea ce privește gradul de dificultate al exercițiilor propuse.
Ca element de noutate este fișa sumativă de evaluare.
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de intervenție
Ca element nou este fișa sumativă.
1. Cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasă mă poate ajuta în mai multe moduri esențiale:
Personalizarea învățării: Cunoscând nivelul specific de citire al fiecărui elev, pot adapta materialele și metodele de predare pentru a răspunde nevoilor individuale. Elevii care se află la niveluri diferite de competență vor primi sarcini personalizate care să le susțină progresul.
Intervenții țintite: Identificarea dificultăților specifice (de exemplu, probleme cu recunoașterea fonemelor, decodarea cuvintelor complexe sau înțelegerea textului) îmi permite să intervin punctual acolo unde este necesar. Astfel, pot să ofer suport suplimentar exact elevilor care au nevoie de el, îmbunătățind astfel performanțele lor generale.
Monitorizarea progresului: O înțelegere detaliată a abilităților fiecărui elev mă ajută să monitorizez progresul lor în mod mai eficient. Pot observa cum evoluează de la o evaluare la alta și pot ajusta planul de învățare în funcție de nevoile lor în schimbare.
Creșterea încrederii: Elevii care simt că profesorul înțelege și apreciază nivelul lor individual de competență vor fi mai motivați și mai încrezători în capacitățile lor. Pot dezvolta activități care să îi provoace suficient pentru a progresa, dar care să nu fie atât de dificile încât să îi descurajeze.
Îmbunătățirea colaborării între elevi: Înțelegând abilitățile fiecărui elev, pot forma grupuri de lucru echilibrate, în care elevii să se ajute reciproc. Cei mai avansați pot lucra alături de cei care au nevoie de sprijin, consolidându-și propriile abilități în timp ce îi ajută pe colegi.
Prin aceste metode, cunoașterea detaliată a abilităților de cititor ale fiecărui elev contribuie la crearea unui mediu de învățare mai eficient, unde toți elevii au șanse mai mari de succes.
2. Un element nou pe care m-aș gândi să-l introduc în evaluarea diagnostică a abilităților de citire ale elevilor ar fi evaluarea comprehensiunii în contexte diferite.
Aceasta ar implica evaluarea abilității elevilor de a înțelege și interpreta texte variate, inclusiv:
Texte literare (povestiri, poezii) pentru a vedea cum percep elementele narative și stilistice.
Texte informative (articole scurte, fragmente din enciclopedii) pentru a evalua capacitatea lor de a extrage informații esențiale și de a înțelege concepte noi.
Texte funcționale (instrucțiuni, reclame) pentru a testa abilitatea lor de a interpreta mesaje practice și de a aplica informațiile în viața de zi cu zi.
Prin diversificarea tipurilor de texte utilizate, aș putea obține o imagine mai completă asupra competențelor de citire ale elevilor, identificând nu doar cât de bine pot decoda și recunoaște cuvintele, ci și cât de bine pot înțelege și aplica informațiile în diferite contexte. Aceasta mi-ar permite să ofer intervenții mai bine direcționate și să sprijin dezvoltarea unei literății funcționale complete.
Cunoașterea abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasă ajută cadrul didactic în conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi folosi fișa sumativă.
Plan individualizat de interventie
Utilizarea fisei sumative
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi apela la fișa sumativă.
Cunoașterea detaliată a abilităților de citire ale fiecărui elev permite personalizarea predării, adaptarea materialelor și intervenția timpurie pentru nevoile specifice ale fiecărui elev. Un element nou în evaluarea diagnostică ar putea fi evaluarea nivelului de înțelegere a vocabularului în context, pentru a identifica mai bine dificultățile de comprehensiune.
Cunoașterea acestor abilități mă ajută pentru conceperea unui plan de remediere a dificultăților întâmpinate.
Voi folosi fișa sumativa
O problemă ale cărei date sunt cunoscute foarte bine este pe jumătate rezolvată. Cum te poate ajuta cunoașterea nuanțată a abilităților specifice de cititor ale fiecărui elev din clasa ta, în parte?
Ajutorul vine prin faptul că am o evidență a abilităților specifice de cititor ale elevilor din clasă
Ce element nou te gândești să introduci în evaluarea diagnostică a abilităților lor de citire?
Texte literare cu rimă, de exemplu, cărțile lui Julia Donaldson (paragrafe)
Ca element nou este fișa sumativă. Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Cunoașterea nivelului de citire este de ajutor pentru întocmirea unui plan de interventie
Ca element nou este fișa sumativă.
Putem face un plan de remediere pentru copiii care întâmpină dificultăți în învățare si un plan de dezvoltare pentru copiii capabili de performanță.